Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową www.design.meblownia.pl dodając produkty do koszyka, telefonicznie pod numerem telefonu 570 795 100 oraz drogą mailową design@meblownia.pl.

Rejestracja nie jest wymagana. Możesz złożyć zamówienie jako gość. Zakładając konto, przed złożeniem zamówienia, zyskasz dostęp do historii zamówień.

2. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Mamy możliwość odbioru osobistego. Punkt odbioru znajduje się w naszym magazynie pod adresem: ul. Boczna 1, 15-181 Białystok. Wybierając odbiór osobisty dostępne będą 2 formy płatności: przelew lub płatność kartą przy odbiorze.

3. Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o czasie realizacji wysyłki. Może się on różnić w zależności od produktu i jego dostępności. Produkty, które posiadamy na stanie wysyłamy w ciągu 24-48 godzin (od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku przedpłaty lub od momentu złożenia zamówienia wybierając formę płatności "za pobraniem").

4. Czy towar jest dostępny „od ręki”?

Większość produktów mamy dostępnych na magazynie i wysyłamy je do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Przy każdym produkcie podany jest czas wysyłki. Produkty, których czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż 48 godzin wysyłamy po otrzymaniu dostawy od producentów.


 

PŁATNOŚCI

1. Jakie płatności są dostępne?

W naszym sklepie znajdziesz kilka rodzajów płatności. Wybierz najwygodniejszy sposób płatności:

  • przelew natychmiastowy - operator płatności przekieruje Cię bezpośrednio do wybranego banku
  • zwykły przelew – otrzymasz wiadomość mailową z numerem rachunku bankowego i tytułem płatności
  • BLIK 
  • PayPo – kup teraz i zapłać za 30 dni
  • karty płatnicze
  • Google Pay
  • raty online
  • pobranie - zapłać bezpośrednio u kuriera przy odbieraniu przesyłki
  • gotówka - płatność przy odbiorze osobistym bezpośrednio w sklepie

2. Moja płatność nie przeszła, co teraz?

Na podany w zamówieniu adres e-mail w osobnej wiadomości otrzymasz link z płatnością, którą w każdej chwili możesz dokończyć. Link ważny jest do 6 dni od momentu rozpoczęcia płatności.

3. W jaki sposób nastąpi zwrot należności za zamówienie w przypadku zwrotu towaru?

Zwrot należności zostanie zrobiony tą samą płatnością, która została wybrana podczas składania zamówienia. Jeżeli nastąpi jakikolwiek błąd ze strony operatora płatności to otrzymasz wiadomość z prośbą o podanie numeru konta bankowego, na który zostanie zrobiony zwrot należności.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl