Industrialne krzesło barowe LUIGI zostało wykonane całkowicie z metalu malowanego proszkowo na czarny kolor. Krzesło sprawdzi się w nowoczesnej kuchni oraz przy barze. To model wyposażony w wysokie oparcie oraz wygodny podnóżek. Prosta przemysłowa konstrukcja nadaje krzesłu wyjątkowego charakteru.
Cechy krzesła barowego Luigi:
wykonane z metalu malowanego proszkowo na czarno
wyposażone w wysokie oparcie
posiada wygodny podnóżek z każdej strony
stabilna wytrzymała konstrukcja
industrialne wzornictwo
łatwe w utrzymaniu w czystości
Wymiary:
wysokość całkowita: 119 cm
wysokość do siedziska: 77 cm
wysokość oparcia: 42 cm
głębokość: 46 cm
wymiary siedziska: 30x30 cm
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.